Veel gestelde vragen

  • Hoe kan ik iets laten maken?

    Neem contact op via wendelien@ateliergouds.nl, dan gaan we samen aan de slag.

  • Doe je ook reparaties?

    Jazeker. Ik kijk zorgvuldig je sieraad helemaal na en zal je dan een vrijblijvend voorstel met prijsopgave doen. 

  • Wat is de levertijd?

    Als het bestelde artikel op voorraad is, zal het binnen 3 werkdagen verstuurd worden mits er betaald is uiteraard. Wanneer het artikel niet op voorraad is, is dit meestal binnen 2-3 weken. Ik neem dan sowieso even contact op om dit af te stemmen. Mocht u het sieraad sneller willen ontvangen, neem dan even contact op via wendelien@ateliergouds.nl

  • Hoe kan ik betalen?

    Ik maak een factuur. Je kunt het geld dan overmaken, of ik stuur je een betaalverzoek. Ik verzend een sieraad pas als er betaald is.

  • Hoe gaat het met versturen?

    Ik kan de bestelling opsturen na betaling van de bestelling, dit gaat altijd met een track &trace code. De kosten zijn 8,95euro en zijn voor rekening van de klant.


  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kan de bestelling binnen 48u annuleren, mits de bestelling nog niet verstuurd is. Neem zo snel mogelijk contact op via wendelien@ateliergouds.nl


  • Ruilen en retourneren, hoe werkt dat?

    Als u een aankoop via de webshop heeft gedaan, ontvang ik graag binnen 7 dagen na de aankoop de wens om te retourneren via wendelien@ateliergouds.nl. Na 7 dagen is uw aankoop definitief en kunt u niet meer retourneren. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 21 dagen teruggestort op uw rekening.

    Voor aankopen van maatwerk of trouwringopdrachten die geannuleerd worden, breng ik 50% van de afgesproken prijs in rekening, dit is gelijk aan de aanbetaling voor dit werk.

    Als de aankoop in persoon is gedaan bij een afspraak, kan het geruild worden voor een ander sieraad of ontvang je een tegoedbon.

    Binnen 7 dagen moet het sieraad geretourneerd worden, tenzij anders afgesproken. Uiteraard moet het sieraad wat geretourneerd wordt onbeschadigd en ongedragen zijn. en voorzien van de aankoopfactuur. De eventuele verzendkosten en het risico van het versturen zijn voor rekening van de klant.

  • Zit er garantie op een sieraad?

    Ik lever hoge kwaliteit sieraden, die handgemaakt zijn. Ik geef 1 jaar garantie, vanaf aankoop op eventuele constructiefouten. In geval van slijtage of nalatigheid ben ik niet aansprakelijk en worden er kosten in rekening gebracht als er reparatie nodig is. 

    Ditzelfde geldt voor het verliezen of beschadigen van een steen of parel. Het is vaak niet duidelijk hoe dit is ontstaan, dus hiervoor kan ik geen garantie geven.

    Laat je sieraden met enige regelmaat even nakijken.

Share by: